Politică de retur

Produsele achiziționate pot fi returnate în termen de maxim 14 de zile calendaristice de la data primirii comenzii. Retururile ce depășesc aceasta perioadă (14 zile calendaristice) nu vor fi acceptate.

De asemenea, produsele personalizate prin brodate sau produsele făcute pe comandă (măsuri speciale comunicate de client) nu se pot returna. Ele pot fi trimise pentru ajustare.

 

IMPORTANT

1. Produsele vor fi returnate în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, o copie a Facturii de achiziție si Formularul de Retur. Returnarea unui produs fără ambalajul sau accesoriile acestuia va duce la diminuarea valorii produselor, conform celor menționate mai jos.

2. Articolele vestimentare/produsele confectionate pe comanda la cererea clientului, NU beneficiaza de dreptul returnarii produsului conform art. 16 din O.U.G 34. Aceeasi situatie se aplica si in cazul produselor aflate in stoc, asupra carora clientul a cerut modificari inaintea expedierii acestora catre el (ex: realizat pe masuri sau culori preferentiale care nu se afla in gama standard disponibile pe site, scurtat, stramtat, personalizat prin brodare sau stantare, etc.).

Produsele personalizate dupa specificatiile clientilor, se incadreaza in exceptiile privind dreptul de retragere prevazute de articolul 16 al OUG. 34/2014 referitoare la contractele la distanta si contractele in afara spatiilor comerciale. Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, in cazul in care consumatorul (Cumparatorul) opteaza pentru achizitionarea unor produse personalizate in mod clar, confectionate dupa specificatiile indicate de catre consumator (Cumparator), produsele suferind astfel modificari la cererea Cumparatorului, acesta accepta faptul ca produsele de acest fel nu se returneaza si nu se pot inlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare. Produsele personalizate intra sub incidenta acestei exceptii, fiind personalizate in mod clar, dupa specificatiile prezentate de consumator (Cumparator). O.G. 34/2014.

3. Returul este acceptat daca in urma investigatiei produsului intors la sediu, nu se gasesc urme de purtare, uzura, sau alte modificari. In caz contrar, aceste actiuni vor duce la diminuarea valorii bunurilor.

Deoarece, în cazul vânzărilor la distanță consumatorul nu are posibilitatea de a vedea bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage. Din același motiv, consumatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, consumatorul trebuie să le mânuiască și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. De exemplu: consumatorul trebuie doar să probeze un articol de îmbrăcăminte, nu să îl poarte la diverse ocazii. Prin urmare, în timpul perioadei de retragere, consumatorul trebuie să mânuiască și să inspecteze bunurile cu grija necesară. 

Acţiuni neacceptate care duc la diminuarea valorii produsului returnat sau pierderea dreptului de retragere:
- ruperea sigiliilor și a etichetelor;
- ruperea accesoriilor aditionale;
- murdărirea, pătarea, impregnarea produselor cu substanțe externe sau spălarea acestora;

4. Costul de transport al returului va fi suportat de catre client. Din suma alocata returului catre client se vor deduce banii care au fost redirectionati catre curier pentru transportul pachetului catre client (la comandarea pachetului sau la retururi efectuate de către acesta). Transportul gratuit este un beneficiu asigurat pentru clientii care pastreaza produsele comandate.

ATENTIE: Pentru procesul de retur, în cazul în care un colet a fost trimis prin curier către Corinne cu plata transportului ramburs (adică neachitat de client), suma plătită de Corinne pentru transport va fi scăzută din totalul sumei ce va trebui restituită clientului.

5. Nu este acceptata ca metoda de retur livrarea prin intermediul "Postei Romane" deoarece destinatia finala nu este cea specificata in contractul la distanta.

6. Valoarea produselor folosite, cu urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.) se accepta retur numai dupa aducerea lor la conformitate, implicand costurile de igienizare, cosmetizare, reparare și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs Recondiționat / Refurbished. Valorea finală se stabilește în funcție de valoarea materialelor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferența dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

7. Returnarea se poate face direct sau prin trimitere curier la sediul nostru:

corinne.ro
Adresa:
Str. Murelor, nr. 5C, Ploiesti, Prahova
Telefon: +40 (747) 846 024
E-mail: contact.corinnecollection@gmail.com
Program de lucru: Luni - Vineri 10:00 - 18:00

8. Expeditorul raspunde cu privire la corectitudinea datelor inscrise pe documentul de transport (AWB), cat si de ambalarea corecta si etichetarea coletelor.

Coletele trimise de catre expeditor trebuie sa fie ambalate intr-un mod care sa protejeze produsul de factorii ce pot duce la deteriorarea acestuia pe toata durata transportului (se recomanda folosirea elementelor de siguranta, ex: folie plastic curier, carton, folie bule de aer, etc. )

Informatii generale despre metoda de retur:

1. Trimite-ti solicitarea de retur, completând formularul de retur sau trimițând un mail la adresa de email contact.corinnecollection@gmail.com.

2. Pregătiți și asigurați corespunzător produsul pe care doriți să-l returnați punându-l într-o cutie de carton împreună cu Formularul de Retur completat (nu este nevoie de formular in format fizic dacă acesta a fost completat deja pe site).

3. Alegeți modalitatea de returnare: Urgent Cargus/ Fan Courier/TNT sau Altă firmă de curierat (costul de transport va fi suportat de către client), înregistrați returul pe site-ul firmei de curierat și trimiteți coletul către noi. Menționăm că produsul se trimite către noi de către client.

*Pentru a evita orice fel de întârziere, menționăm că este recomandată notificarea noastră în momentul în care coletul a fost trimis de către dumneavoastră. 

4. După ce coletul ajunge la departamentul de retur și returul este acceptat, în decurs de 14 zile lucrătoare se returnează banii.

5. Returul banilor se va face prin transfer bancar intr-un cont comunicat de catre client.